Niniejszy regulamin dotyczy wszystkich zamówień zawartych pomiędzy MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j.” z adresem siedziby: Chłodna 51. 00-867 Warszawa, NIP: 5242488953 i jej Klientami w sklepie internetowym ecopergola.pl.

      I. DEFINICJE

      • Regulamin – niniejszy regulamin
      • Sklep – sklep internetowy prowadzony przez MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j dostępny pod adresem ecopergola.pl (dalej jako: sklep internetowy)
      • Strona – strona internetowa pod adresem ecopergola.pl prowadzona przez MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j
        Z firmą MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j można kontaktować się:
        1) pisemnie pod adresem wskazanym powyżej
        2) pod adresem poczty elektronicznej: sklep@ecopergola.pl
        3) po numerem telefonu: 601 21 61 42 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00)
      • Kupujący (zwany też Klientem) – osoba fizyczna która ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze sklepu.
      • Konsument – kupujący będący osobą fizyczną, składający zamówienie w sklepie internetowym, w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
      • Przedsiębiorca konsument – kupujący będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, składającą zamówienie w sklepie internetowym bezpośrednio związane z jego działalnością gospodarczą, ale niemającego dla niego charakteru zawodowego tzn. W szczególności, że nie jest składane w ramach przedmiotu prowadzonej przez kupującego działalności gospodarczej (PKD), wskazanego w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
      • Zamówienie – rozumie się przez to zamówienie na towary złożone przez kupującego w sklepie zgodnie z niniejszym regulaminem.
      • Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j. na rzecz usługobiorcy.
      • Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca lub zamierzająca korzystać z usługi elektronicznej..
      • Konto Klienta – stanowi usługę elektroniczną będącą oznaczonym indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez klienta zbiorem zasobów w systemie teleinformatycznym MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j. w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie. Umożliwia ono składanie zamówień i zawieranie umów sprzedaży towarów przez klienta.
      • Newsletter – stanowi usługę elektroniczną polegającą na dystrybucji świadczonej przez MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j. za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej usługobiorcom otrzymywanie cyklicznych treści kolejnych edycji Newslettera zawierającego w szczególności informacje o towarach, nowościach, zniżkach i promocjach w sklepie internetowym..

      II. Postanowienia ogólne

        1. Niniejszy regulamin określa: 1) warunki techniczne niezbędne do korzystania ze sklepu internetowego; 2) zasady rejestracji w sklepie; 3) zasady korzystania ze sklepu; 4) warunki składania zamówień na towar/towary w sklepie; 5) warunki dostarczania zamówionych towarów/towar kupującemu; 6) warunki płatności; 7) warunki rozwiązywania umów – uprawnienia kupującego do rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy; 8) tryb postępowania reklamacyjnego – zasady składania i rozpatrywania reklamacji 9) warunki świadczenia usługi newsletter oraz innych usług elektronicznych.

        2) Do przeglądania strony internetowej sklepu niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i aktualną wersją przeglądarki internetowej. Do korzystania z niektórych funkcjonalności sklepu internetowego, w tym rejestracji w sklepie internetowym, a także składania zamówień na produkty, niezbędne jest aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

        3) W ramach korzystania ze sklepu zabronione jest dostarczanie przez kupujących treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje. Klient zobowiązany jest ponadto do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby negatywnie wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość sklepu internetowego lub jego elementy techniczne. Zabronione jest ponadto wykorzystywanie sklepu do celów sprzecznych z jego przeznaczeniem.

        4) Przeglądanie towarów oferowanych w sklepie nie wymaga rejestracji.

        5) Składanie zamówień przez klienta na towary znajdujące się w sklepu możliwe jest po zarejestrowaniu się zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu i założeniu konta Klienta albo po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez rejestracji, to jest bez zakładania konta Klienta.

        6) Informacje umieszczone na stronie sklepu internetowego nie stanowią oferty zawarcia umowy sprzedaży w myśl przepisów kodeksu cywilnego, tylko zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 72 kodeksu cywilnego..

      III. Konto i inne usługi świadczone drogą elektroniczną:

        1) Warunkiem korzystania przez Klienta z pełnego zakresu funkcjonalności sklepu internetowego jest akceptacja postanowień regulaminu i nieodpłatna rejestracja konta klienta w sklepie internetowym.

        2) Założenie konta Klienta nie jest konieczne do złożenia zamówienia w sklepie internetowym.

        3) Poprzez zarejestrowanie konta Klienta oraz akceptację postanowień regulaminu, Klient składa oświadczenie woli wyrażające zgodę na świadczenie drogą elektroniczną usług prowadzenia konta Klienta zgodnie z postanowieniami regulaminu.

        4) W celu założenia konta, Klient dokonuje rejestracji konta. Rejestracja inicjowana jest za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej sklepu. Następnie Klient postępuje zgodnie z komunikatami oraz treścią maila wysyłanego klientowi w celu aktywacji konta. Rejestracja konta jest możliwa również w procesie składania zamówienia podczas wpisywania danych dotyczących szczegółów zamówienia.

        5) Dane wpisane do formularza rejestracyjnego podczas rejestracji konta Klienta powinny dotyczyć Klienta oraz powinny być prawdziwe. Sprzedawca może uzależnić rejestrację konta lub korzystanie ze sklepu od weryfikacji lub uwiarygodnienia danych, które Klient podaje podczas rejestracji lub zamieszcza na koncie.

        6) Podczas rejestracji, Klient podaje hasło, poprzez które następnie uzyskuje dostęp do konta. Klient ma obowiązek chronić hasło i nie może udostępniać hasła osobom trzecim. Konto jest niezbywalne.

        7) Po potwierdzeniu dokonania rejestracji i poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany na podany przez klienta adres e-mail między sprzedawcą a klientem zostaje zawarta umowa o prowadzenie konta na czas nieokreślony.

        8) Klient zobowiązany jest do aktualizacji danych konta niezbędnych do realizacji zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki braku podania przez Klienta prawidłowych lub aktualnych danych.

        9) Usługa subskrypcji Newslettera świadczona jest bezpłatnie na rzecz Klientów, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę. Zasubskrybowanie Newslettera następuje poprzez formularz dostępny na stronie MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j. W celu zasubskrybowania Newslettera Klient podaje swój adres poczty elektronicznej (e-mail), dokonuje akceptacji regulaminu i polityki prywatności oraz uaktywnia przycisk „zapisz się”, przez co pomiędzy sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta umowa o świadczeniu usługi newsletter na czas nieoznaczony.

        10) Każda z umów o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać wypowiedziana przez klienta w każdej chwili bez podania przyczyny, poprzez wysłanie stosownego żądania do sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@ecopergola.pl lub też pisemnie na adres: MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j.” z adresem siedziby: Chłodna 51. 00-867 Warszawa, Sprzedawca dokona potwierdzenia rozwiązania umowy poprzez wysłanie Klientowi wiadomości na adres poczty elektronicznej wskazany przy rejestracji konta. Umowy o świadczenie usług świadczonych drogą elektroniczną, polegające na korzystaniu z funkcjonalności formularzy, zawierane są na czas oznaczony i ulegają rozwiązaniu z chwilą wysłania treści formularza do sprzedawcy lub sklepu albo zaprzestania ich używania. Klient może też zrezygnować z usług w postaci interaktywnych formularzy poprzez powstrzymanie się przez niego od korzystania z tych usług.

        11) Sprzedawca może wypowiedzieć umowę z Klientem, także poprzez usunięcie konta Klienta, z ważnych przyczyn w każdym czasie za 3 dniowym okresem wypowiedzenia, w szczególności w sytuacji: a) naruszenia przez Klienta warunków umowy i regulaminu, b) podejmowania przez Klienta działań na szkodę innych Klientów, osób trzecich lub sprzedawcy, c) gdy sprzedawca na podstawie przepisów obowiązującego go prawa, ma obowiązek wypowiedzieć umowę.

      IV. Składanie zamówień i ich realizacja:

        1) Zamówienia można składać za pośrednictwem elektronicznego formularza zamówienia dostępnego w sklepie internetowym przez całą dobę 7 dni w tygodniu.

        2) Klient może złożyć zamówienie po zalogowaniu się do konta Klienta, bądź bez zakładania konta Klienta, poprzez podanie danych wskazanych w elektronicznym formularzu zamówienia niezbędnych do realizacji zamówienia. W każdym z powyższych wypadków warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja postanowień regulaminu. W przypadku złożenia zamówienia bez zakładania konta Klienta minimalny czas trwania zobowiązań Klienta wynikających z umowy to czas realizacji umowy sprzedaży, tj. dokonania zapłaty i odbioru towaru.

        3) W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego Klient dodaje towary do koszyka wybierając ich rodzaj i ilość oraz naciskając przycisk „dodaj do koszyka”, a także podejmuje inne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty, w tym wskazuje sposób dostawy i formę płatności. Następnie Klient składa zamówienie przez wysłanie elektronicznego formularza zamówienia do sprzedawcy, wybierając na stronie internetowej sklepu internetowego przycisk „kupuję i płacę”. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem, gdy dane konieczne do wykonania zamówienia nie są kompletne lub nieprawidłowe. Jeżeli skuteczny kontakt z Klientem i ustalenie niezbędnych danych w ciągu 24 godzin nie jest możliwy, sprzedawca ma prawo anulować zamówienie.

        4) Przesłanie zamówienia przez Klienta stanowi złożenie sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, stanowiącej potwierdzenie przyjęcia przez sprzedawcę zamówienia do realizacji.

        5) O całkowitej cenie za towary objęte zamówieniem, która uwzględnia koszty dostawy, kupujący informowany jest przed złożeniem zamówienia.

        6) Składając zamówienie Klient dokonuje wyboru w zakresie sposobu dostawy towaru. Towar może zostać Klientowi dostarczony: za pomocą firmy kurierskiej, za pośrednictwem sieci paczkomatów InPost.

        7) Koszty przesyłki pokrywa Klient. Wysokość opłat uzależniona jest wyboru sposobu dostawy – kurier lub paczkomat. Klient może się zapoznać z cennikiem udostępnionym na stronie ecopergola.pl

        8) Rozpoczęcie realizacji zamówienia przez sprzedawcę następuje niezwłocznie, jednak nie wcześniej niż z dniem zaksięgowania zapłaty na rachunku bankowym sprzedawcy i nie później niż w terminie 7 dni od tego zdarzenia.

        9) Zamówione towary wysyłane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sprzedawca poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.

        10) O wysłaniu przesyłki towaru Klient zostanie powiadomiony drogą e-mailową.

        11) W sprawie realizacji zamówień Klient może kontaktować się z sprzedawcą telefonicznie pod numerem: +48 601 21 61 42, e-mailem pod adresem sklep@ecopergola.pl

      V. Towary:

      1) Każdy towar oferowany w sklepie internetowym pochodzi z legalnego źródła, jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.

      2) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów prezentowanych w sklepie internetowym, wprowadzenia nowych towarów do oferty, usuwania towarów z oferty lub zmiany ich opisu, prowadzenia akcji promocyjnych w sklepie internetowym. Wprowadzone zmiany nie wpływają na skuteczność i wykonywanie złożonych wcześniej przez Klienta zamówień.

      3) Zdjęcia towarów mają charakter poglądowy – oznacza to, że towary na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się ich rzeczywistego wyglądu ze względu na indywidualne ustawienia sprzętu komputerowego Klienta (np. nasycenie kolorów, proporcje).

        VI. Specyfikacja techniczna pergoli

        1) Oferowane warianty pergoli są bez stałego wypełnienia płaszczyzny dachu i ścian, w układzie pojedynczym z dachem płaskim o słupach mocowanych wspornikowo do fundamentu oraz w układzie podwójnym z dachem płaskim o słupach również mocowanych wspornikowo do fundamentu.
        2) Rozstaw słupów w obydwu wariantach max. 4,0×4,0 m (odpowiednio 2×4,0 m w wariancie podwójnym), natomiast wysokość konstrukcji ustalona została na poziomie max. 2,9 m.
        3) Jako założenie przyjęta została lokalizacja pergoli w dowolnej strefie obciążenia śniegiem oraz dowolnej strefie obciążenia wiatrem na terytorium Polski, przy założeniu maksymalnej wysokości lokalizowania konstrukcji do 1000 m n.p.m., a także dla kategorii terenu II, III lub IV wg klasyfikacji PN-EN 1991-1-4, co odpowiada obszarom z niską roślinnością jak trawa oraz pojedyncze przeszkody (drzewa, budynki) oddalone od siebie na odległość nie mniejszą niż 20 ich wysokości.
        4) Obliczenia statyczne stanów granicznych nośności i użytkowalności konstrukcji pergoli wykonane zostały przy założeniu poniższych materiałów:

        • słupy o przekroju 12×12 cm z drewna klejonego warstwowo klasy GL24h,
        • poziome belki o przekroju 12×12 cm z drewna klejonego warstwowo klasy GL24h,
        • łączniki czteroramienne z profili zamkniętych 130x130x2,0 mm ze stali nierdzewnej AISI 304 / 1.4301,
        • łączniki trójramienne z profili zamkniętych 130x130x2,0 mm ze stali nierdzewnej AISI 304 / 1.4301,
        • obejmy mocujące słupy do fundamentu z profili zamkniętych 130x130x2,5 mm ze stali nierdzewnej AISI 304 / 1.4301.

        Fundamenty pod słupy: Warunki posadowienia powinny być dostosowane do lokalnych warunków gruntowych i powinny zostać uzgodnione ze specjalistą.

          VII. Ceny i płatności

            1) Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są cenami brutto i podane są w polskich złotych. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki. Podane ceny obejmują wszelkie podatki związane z dokonywaną sprzedażą.

            2) Każda transakcja potwierdzana jest paragonem fiskalnym lub fakturą. Klient oświadcza, że wyraża zgodę na stosowanie i przekazywanie przez sprzedawcę faktur elektronicznych niewymagających podpisów stron w formacie pdf. Faktury te będę przesyłane Klientowi na podany przez niego podczas finalizacji zamówienia adres e-mail niezwłocznie po otrzymaniu płatności za zamówienie.
            3) Dostępne metody płatności zależą od wybranego przez klienta sposobu dostawy towaru:

            • a) przypadku wybrania opcji dostawy towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej Klient dokonuje płatności:
              • za pośrednictwem możliwego do wyboru przy składaniu zamówienia systemu płatności online
              • przelewem bankowym (tradycyjnym)
            • b) w przypadku wybrania opcji dostawy za pośrednictwem paczkomatu Klient dokonuje płatności:
              • za pośrednictwem możliwego do wyboru przy składaniu zamówienia systemu płatności online
              • przelewem bankowym (tradycyjnym)
            4) W razie wyboru metody płatności za pośrednictwem możliwego do wyboru przy składaniu zamówienia systemu płatności online w tym kartą płatniczą, Klient zostaje przekierowany na stronę wybranego przez siebie operatora płatności. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy Klientem a wybranym operatorem płatności – zaznacza się, że warunki świadczenia takich usług określa stosunek prawny pomiędzy Klientem a usługodawcą obsługującym dany sposób płatności, np. bankiem, instytucją płatniczą itp. Zastrzega się, że zapłata powinna nastąpić nie później niż w terminie 3 dni roboczych od złożenia przez Klienta zamówienia. Brak realizacji zapłaty w ww. terminie spowoduje odmowę realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, o czym sklep poinformuje Klienta.

            5) W razie wyboru metody płatności za pośrednictwem przelewu bankowego, klient dokonuje zapłaty poprzez dokonanie przelewu na rachunek bankowy wskazany w przesłanym przez MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j. potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji. Zastrzega się, że zapłata powinna zaksięgować się na rachunku bankowym w terminie 3 dni robocze od złożenia przez Klienta zamówienia. Brak realizacji zapłaty w ww. terminie jest przesłanką do odmowy realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, o czym sklep poinformuje Klienta.
            6) W sklepie możliwe jest dokonanie płatności poprzez następujących operatorów: „Przelewy24”, “Stripe.com”.

          VIII. Odbiór zamówień, dostawa i koszty dostawy:

          1) Zamówione towary dostarczane są wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
          2) Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich oraz paczkomatów.y
          3) Klient zostanie powiadomiony o terminie dostawy po tym jak towar zostanie nadany przez MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j. (nastąpi zmiana statusu zamówienia). Zmiana terminu dostawy może nastąpić wyłącznie na skutek takich uzgodnień Klienta ze sklepem.
          4) Koszty dostawy zależą od wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia towarów do Klienta i wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez klienta.
          5) Koszty transportu (dostawy) ponosi Kupujący.
          6) Dostawa nie będzie obejmowała dodatkowych czynności w szczególności kosztów rozładunku w miejscu dostawy i wniesienia towarów do budynków i pomieszczeń, a jedynie dostawę pod wskazany adres, gdzie Kupujący będzie zobowiązany do rozładunku i odebrania towaru na swój koszt i ryzyko.
          7) W przypadku, gdy dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta uprawnienia osób odbierających przesyłkę pod tym adresem nie będą badane. Sklep nie odpowiada za przeszkody, które Kupujący powinien zgłosić, a które uniemożliwiają skuteczną i terminową dostawę pod wskazany przez Kupującego adres np. zakaz wjazdu na ulicę, na której znajduje się adres dostawy; prace drogowe na ulicy, na której znajduje się adres dostawy itp. Również, w przypadku, jeżeli dostawa jest niemożliwa lub utrudniona ze względu na podanie niepoprawnego adresu lub adresu, który stał się niepoprawny lub ze względu na fakt, że dostawa nie została przyjęta pod tym adresem – odpowiedzialność za to ponosi Klient.
          8) Przy odbiorze towarów Kupujący jest zobowiązany sprawdzić towar pod względem ilości i jakości. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń w czasie odbioru towaru w odbieranej przesyłce należy sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera. Należy zawiadomić o tym niezwłocznie sklep e-mailem pod adres: sklep@ecopergola.pl. W razie późniejszego wykrycia uszkodzeń mechanicznych należy zawiadomić o tym niezwłocznie sklep e-mailem pod adres: sklep@ecopergola.pl oraz uzgodnić termin sporządzenia protokołu szkody.
          9) Klient jest zobowiązany do podania prawidłowego (aktualnego) i dokładnego adresu, pod który ma być dostarczony towar (w przypadku zamówienia z wysyłką). W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu towaru, jeżeli z powyższego powodu pomimo zachowania przez sklep i firmę kurierską należytej staranności dostarczenie towaru lub dostarczenie go w terminie okaże się niemożliwe.
          10) W przypadku, gdy sklep pokryje Klientowi szkodę powstałą w czasie przewozu towaru, roszczenia przysługujące z tego tytułu Klientowi wobec przewoźnika, w zakresie, w jakim zostały pokryte przez sklep, przechodzą na sklep (roszczenie regresowe). Przejście roszczeń na sklep nie wymaga zawarcia odrębnej umowy cesji.

            IX. Rezygnacja z zamówienia i odstąpienie od umowy:

            1) Klient może zrezygnować z zamówienia, po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez sklep do realizacji a przed wysłaniem towaru do Kupującego, wyłącznie za zgodą sklepu (zgoda sklepu winna być przesłana drogą elektroniczną e-mailem) kontaktując się e-mailem pod sklep@ecopergola.pl. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

            2) Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży rozpoczyna się dla umowy sprzedaży, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje towar – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku, gdy umowa sprzedaży obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.

            3) Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez sprzedawcę na stronie internetowej sklepu lub formularzu będącym załącznikiem nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres spółki MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j. ul. Chłodn 51, 00-867 Warszawa” lub na adres e-mail: sklep@ecopergola.pl.

            4) W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży jest ona uważana za niezawartą.

            5) Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

            6) Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym opłaty za dostawę ( do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie) w terminie 14 dni od momentu doręczenia na adres Sprzedawcy nieuszkodzonego towaru.

            7) Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

            8) Konsument ma obowiązek zwrócić towar sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu.

            9) W wypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

            10) Jeśli ze względu na swój charakter towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu towaru mailem.

            11) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

            12) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

            13) Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów sprzedaży, w których towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

            14) Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów sprzedaży, w których towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

            15) Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

            16) Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do usług, w których sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia usługi dodatkowej, że po spełnieniu tego świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.

            17) Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów sprzedaży, w których towarem jest rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami.

            18) Prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych na niematerialnym nośniku, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnianie świadczenia przez sprzedawcę rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie wyrażenia przez konsumenta ww. Zgody na trwałym nośniku.

            19) W/w postanowienia regulaminu stosuje się również do Przedsiębiorcy Konsumenta.

            20)
            Adres do korespondencji:
            MMJ DESIGN Sp.j.
            Chłodna 51
            00-867 Warszawa
            NIP: PL5242488953

            21) Zwroty prosimy wysyłać na adres magazynu:
            MMJ DESIGN Sp.j.
            Piękna 48,
            05-555 Wola Przypkowska,
            lub

            do paczkomatu:
            Paczkomat LZX01M
            Aleja Krakowska 210, 05-552 Łazy, Tel. +48 601 21 61 42

            X. Reklamacja produktu

            1) Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową w zakresie określonym w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

            2) Niezgodność towaru z umową zachodzi, gdy towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym. Niezgodność towaru z umową zachodzi również, gdy towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

            3) W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

            4) Sprzedawca odpowiada z tytułu braku zgodności towaru z umową, jeżeli niezgodność towaru z umową zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

            5) W przypadku Konsumenta, gdy niezgodność towaru z umową została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania towaru, domniemywa się, że niezgodność lub jej przyczyna istniała w chwili wydania towaru.
            6) Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu braku zgodności towaru z umową, które istniały w chwili przejścia

            6) Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu braku zgodności towaru z umową, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

            7) Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie wymieni niezgodny towar na zgodny z umową albo niezgodność usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniany lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na zgodny z umową lub usunięcia niezgodności.

            8) Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może również żądać wymiany rzeczy na zgodną z umową albo usunięcia niezgodności.

            9) Konsument może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia niezgodności z umową żądać wymiany towaru na zgodny z umową albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia niezgodności, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.

            10) Aby reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia należy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera i w razie uszkodzenia spisać z nim protokół szkody. Brak takiego dokumentu może skutkować negatywnym rozpatrzeniem złożonej reklamacji. Zalecane jest również sfotografowanie uszkodzonej przesyłki, jak i produktu.

            11) W przypadku niezgodności towaru z umową, Kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@ecopergola.pl lub pocztą tradycyjną na adres sklepu MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j.” z adresem siedziby: Chłodna 51. 00-867 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: „reklamacja”.

            12) Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu), przedmiot reklamacji, przyczynę reklamacji, podpis.

            13) Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

            14) Jeżeli reklamacja jest uzasadniona sprzedawca zobowiązuje się wymienić niegodny towar na towar zgodny z umową lub usunąć niezgodność w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.

            15) Roszczenie o usunięcie niezgodności lub wymianę towaru na zgodny z umową przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu.

            16) Klient realizujący uprawnienia wynikające z reklamacji na koszt sprzedawcy dostarczy towar sprzedawcy na adres: MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j.” z adresem siedziby: Chłodna 51. 00-867 Warszawa, z dopiskiem: „reklamacja”.

            POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

            17) Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

            18) Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

            19) Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

            20) Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 – 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

            21) Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

            XI. Gwarancja

            • MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j. nie udziela żadnej gwarancji na sprzedawane towary oraz nie świadczy usług posprzedażowych. Towary sprzedawane przez MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j. mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta. Uprawnienia z tytułu gwarancji kupujący może wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej lub oświadczeniu gwarancyjnym producenta załączonymi do towarów. podawania przyczyn.

            XII. Dane osobowe:

              1) Dane osobowe podawane przez Klientów (w tym w procesie rejestracji konta, w procesie składania zamówienia w sklepie bez rejestracji) w sklepie podlegają ochronie zgodnie z przepisami rozporządzenia parlamentu europejskiego i rady (ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.u. Z 2020r. Poz. 344 z późn. Zm.).

              2) Administratorem danych osobowych jest MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j.

              3) Dane osobowe Kupującego będą przetwarzane wyłącznie w poniższym celu i zakresie:

              • w celu realizacji złożonego zamówienia – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy; w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda
              • w celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości
              • podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny
              • w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes administratora polegający na ochronie jego praw.
              • dane osobowe kupującego będą przetwarzane również w celu przekazywania ofert marketingowych oraz informacji handlowych przez MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j.. oraz podmioty trzecie, z którymi MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j. współpracuje na podstawie odrębnej, dobrowolnej zgody.

              4) Dane osobowe Kupującego przetwarzane są przez okres niezbędny do wykonania usługi oraz przez okres niezbędny do wykonania ciążących na administratorze obowiązków, nałożonych przez przepisy prawa, a w przypadku ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – przez okres przedawnienia takich roszczeń przewidziany przepisami prawa.

              5) Dane osobowe podawane są dobrowolnie, jednak ich podanie jest warunkiem niezbędnym warunkiem do utworzenia konta, złożenia zamówienia w sklepie internetowym i realizacji tego zamówienia.

              6) Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania poprawiania, a także do przenoszenia danych.

              7) Kupujący ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych lub w celach marketingu bezpośredniego.

              8) Kupujący ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.

              9) Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

              10) W sprawach związanych z ochroną danych Kupujący może kontaktować się z inspektorem ochrony danych powołanym w MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j. adres e-mail: ido@ecopergola.pl.

              11) Kupującemu przysługuje prawo zgłoszenia skargi do organu nadzorczego, jeśli zdaniem Kupującego przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawne o ochronie danych osobowych.

              12) Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione wyłącznie podmiotom, z którymi zostały zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, jak również osobom i podmiotom na ich prawnie uzasadnione żądanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.

            XIII. Kody rabatowe:

            1) Definicja: Kod rabatowy to unikalny ciąg znaków (np. literowo-cyfrowy) uprawniający do uzyskania zniżki na zakup określonych produktów w sklepie internetowym ecopergola.pl., zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym regulaminie.

            2) Warunki korzystania z kodów rabatowych:

            • a) Kod rabatowy można wykorzystać wyłącznie podczas składania zamówienia w sklepie internetowym ecopergola.pl.
            • b) Każdy kod rabatowy ma określony termin ważności, który jest podany przy jego udostępnieniu. Po upływie terminu ważności kod rabatowy traci ważność i nie może być wykorzystany.
            • c) Kod rabatowy może być jednorazowy lub wielokrotnego użytku – informacja na ten temat znajduje się w opisie kodu.
            • d) Kody rabatowe nie podlegają wymianie na środki pieniężne ani inne świadczenia.
            • e) Kody rabatowe nie mogą być łączone z innymi promocjami, rabatami ani kodami rabatowymi, chyba że wyraźnie wskazano inaczej w opisie promocji.

            3) Zakres stosowania kodów rabatowych:

            • a) Kody rabatowe mogą obowiązywać na wszystkie produkty dostępne w ofercie sklepu, z wyłączeniem produktów przecenionych lub objętych innymi promocjami, oraz na określone kategorie produktów, wskazane w opisie promocji.
            • b) Kody rabatowe nie obniżają kosztów dostawy, chyba że wyraźnie określono inaczej.

            4) Realizacja stosowania kodów rabatowych:

            Aby skorzystać z kodu rabatowego, należy wprowadzić jego treść w odpowiednie pole w formularzu zamówienia podczas procesu zakupowego.
            W przypadku problemów technicznych z realizacją kodu rabatowego, należy skontaktować się z obsługą Klienta sklepu pod adresem e-mail: sklep@ecopergola.pl lub telefonicznie: 601 21 61 42 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00)

            XIV. Postanowienia końcowe:

            1) Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu z ważnej przyczyny.

            2) Wszelkie zmiany będą zamieszczane na stronie internetowej ecopergola.pl i będą wchodzić w życie z dniem ich publikacji.

            3) Korzystanie przez Klienta z usług sklepu po wprowadzeniu zmian regulaminu oznacza ich akceptację.

            4) Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem będą miały zastosowanie przepisy ogólnie obowiązujące w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i innych.

            5) Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą Konsumentem a Sklepem, rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j. W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług sklep korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookies).

            6) Część niniejszego regulaminu stanowią następujące załączniki:

            – Załącznik nr 1 – Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy;

            – Załącznik nr 2 – Wzór formularza reklamacji;

        ZAŁĄCZNIK NR 1
        Wzór formularza ODSTĄPIENIA OD UMOWY
        (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
         Miejscowość, data
        – Adresat: 
        MMJ DESIGN M.Jasińska M.Jasiński Sp.j.”
        Chłodna 51, 00-867 Warszawa          
        Sklep@ecopergola.pl
         
        – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
         ………………………………………………………….
        – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):……………..
        – Imię i nazwisko konsumenta(-ów):……………..
        – Adres konsumenta(-ów):……………..
         
        ……………………………………..
        Data i Podpis konsumenta(-ów)
        (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
         
        (*) Niepotrzebne skreślić.
         
        ZAŁĄCZMNIK NR 2
        Wzór formularza REKLAMACJI
        Miejscowość, data
        Pełna nazwa sprzedawcy
        Adres siedziby sprzedawcy
         
        Imię i nazwisko konsumenta
        Adres konsumenta
         
         
        Reklamacja towaru (żądanie naprawy/wymiany)
         
        Zawiadamiam, że zakupiony przeze mnie w dniu ……….. [nazwa towaru] jest niezgodny z umową. 
        Niezgodność z umową polega na ……….. 
        Brak zgodności z umową został stwierdzony w dniu……….. 
        W związku z tym na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 43d) żądam:
        •          wymiany towaru na nowy* 
        •          nieodpłatnej naprawy towaru* 
        * Niepotrzebne skreślić                     
         
        ………………………
        Data i podpis konsumenta (-ów)
        Załącznik: dowód zakupu (opcjonalnie)